۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۶۲۸۸۷۰
در خطبه های نمازجمعه خرم آباد مطرح شد؛

انتخاب اصلح وظیفه مردم است|خداحافظی حجت الاسلام میرعمادی با مردم لرستان

انتخاب اصلح وظیفه مردم است|خداحافظی حجت الاسلام میرعمادی با مردم لرستان
نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به نقش مردم در انتخابات، گفت: مردم با حضور حداکثری در برگزاری انتخاباتی سالم و بابصیرت باید فرد اصلح را انتخاب کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: این انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار بوده و جلوه ای از مردم سالاری دینی است.

وی با اشاره به اهمیت و نقش مردم در برگزاری انتخابات افزود: مردم در نظام جمهوری اسلامی همواره بالاترین مشارکت را دارند و امسال نیز باید زمینه حضور حداکثری مردم فراهم شود.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی بر ضرورت برگزاری انتخاباتی سالم و در سایه آرامش و امنیت تأکید و خاطرنشان کرد: مردم باید با بصیرت و هوشیاری انتخاب اصلح داشته باشند.

وی ادامه داد: باید افرادی مردم دار، استکبارستیز، انقلابی و علاقه مند به خدمت را انتخاب کرد و در راستای بصیرت و آگاهی در انتخابات شرکت کرد.

پایبندی مردم به انقلاب رمز خنثی سازی توطئه های دشمنان است

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه با اشاره به آشوب های اخیر و سوء استفاده اغتشاشگران از تجمع های مردمی در اعتراض به گرانی بنزین یادآور شد: بصیرت و درایت مردم جلوی این سوءاستفاده ها را گرفت.

وی خاطرنشان کرد: مردم با حضور به موقع در صحنه همواره نقشه های دشمن را نقش بر آب می کنند و با این حضور اعلام می کنند که با وجود مشکلات اقتصادی همواره پای انقلاب و رهبری ایستاده اند.

اقامه 585 نماز جمعه به امامت حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در خرم آباد

حجت الاسلام والمسلمین در ادامه با خداحافظی از مردم استان لرستان گفت: قریب 12 سال است که در بخش های مختلف در استان فعالیت داشته و در خدمت به مردم استان بودم و در این سال ها 585 نماز جمعه اقامه شده است.  

وی با بیان اینکه امروز 18 نماز جمعه در لرستان اقامه می شود، خاطرنشان کرد: در این سال ها 10 نماز جمعه در لرستان راه اندازی شد، مجمع مشورتی جوانان تشکیل و امروز چهار هزار و 300 جوان عضو دارد، 750 جلسه تفسیر قرآن در استان برگزار شده است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی بیان داشت: سخنرانی در بیش از ۱۵۰ یادواره شهدا، برگزاری بیش از ۴۰ همایش علمی و فرهنگی، انجام سفرهای متعدد به شهرستان ها، شهرها، بخش ها و روستاهای لرستان و پیگیری مشکلات مردم و توسعه مصلی الغدیر خرم آباد از دیگر فعالیت ها است.

ساخت و توسعه حوزه های علمیه لرستان

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه سال ۸۷ فقط یک مدرسه علمیه در خرم آباد بود، افزود: با پیگیری ها مدرسه علمیه معصومیه برای خواهران ساخته شد، مدرسه علمیه رضویه برای برادران احداث و مدرسه امیرالمومنین احیاء شد که افتخاری برای حوزه های علمیه است./9451/پ210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات